2024-11-26 Product news

Pivari su postavili svoje ciljeve daleko iznad samog piva u želji da zauzmu nova tržišta

Nove ideje i inovacije potpomognute iskustvom i stručnošću u celom procesu pivarstva biće od suštinske važnosti za velike i male pivare da uspeju u sektoru koji je ušao u energičan period promena i evolucije.

Ono što je nekada bila zrela, uspostavljena industrija, sada menja oblik u novo dinamično okruženje u kojem se razvijaju novi ukusi i proizvodi, u pozadini sve većeg pritiska da se uspostavi održivost u proizvodnji sa visokim prioritetom uštede vode i energije.

Alfa Laval je na odličnoj poziciji kao stručni partner koji pomaže pivarama da se snalaze u ovom procesu, a Džon Kajl Dorton, potpredsednik kompanije Brewery Systems, vidi uzbudljiva vremena i prilike pred nama u industriji koja je već doživela ogromne nedavne promene i izazove.

On veruje da pivari moraju da rade sa stručnim partnerima da bi uspeli – partnerima sa znanjem i iskustvom da dodaju vrednost u svakoj fazi procesa i koji razumeju složene međusobne odnose i zavisnosti u radu u različitim tokovima rada.

„Proces fermentacije, varionica, pakovanje, stvarna proizvodnja električne energije na licu mesta u nekim slučajevima – sve ovo doprinosi velikoj potrošnji energije i vode i mnogo emisija. U odličnoj smo poziciji u pogledu različitih bolnih tačaka u pivari koje se mogu rešiti, posebno ako želite da smanjite upotrebu vode i energije i povećate prinos“, kaže on.

„Nivo potrebnih promena je ogroman, i tu Alfa Laval pravi razliku kako se pivare unapređuju. Donosimo tu stručnost koja nam omogućava da premostimo nivo proizvoda i da razumemo uticaje tokom celog procesa kako bismo u potpunosti optimizovali, iz mnogih uglova, šta se dešava – ne samo kvalitet proizvoda već i efikasnost različitih tokova, primarnih izvora energije i emisije, i optimizacije prinosa.”

Ono što ovu industriju čini još fascinantnijom i raznovrsnijom – a potreba za stručnim partnerom sa globalnim dometom, još važnijom – je to što se svaki region nalazi u različitoj fazi puta, sa različitim zahtevima potrošača i vlade. Međutim, nevezano za geografiju, jasno je da pivarstvo više nije industrija koja se bavi samo pivom.

„Pivari se sele u druge oblasti, bezalkoholna piva diverzifikuju se u funkcionalna pića – slično pivu ili više od toga – a mi smo spremni da im pomognemo na njihovom putu“, kaže Džon Kajl. „Na primer, u tokovima razvoja pivara postoje istrošeni proizvodi sa mnogo proteina koji se mogu ekstrahovati za druge namene, kao što su zdravstveni proizvodi.  Ovi proizvodi se mogu ekstrahovati pomoću Alfa Laval tehnologija – separatora i dekantera – tako da smo tu za naše kupce, a mogućnosti su gotovo neograničene''

„Kompetentnost koju smo gradili decenijama ogleda se u našoj liniji proizvoda i našim ljudima. To se vidi na način koji pokazuje kako naši ljudi pristupaju kupcu, kako vodimo diskusiju, kako istražujemo njihove različite potrebe i uticaje i kako razumemo šta tržište radi i zašto. Možemo obezbediti našim kupcima neprocenjiv i jedinstven izbor i podržati ih da idu pravim putem, umesto da im samo guramo određeni proizvod.”

Ovaj pristup je ključan u podršci pivarama da: 1. budu održivije kroz razvoj i 2. implementiraju tehnologije za uštedu vode, kao što su koncentracija piva i reciklaža vode. Prvi način osigurava da se manje proizvoda transportuje, što znači manje emisija. Takođe znači zadržavanje ekstrahovane vode u pivari i omogućava pivarima da rade u strožim granicama za upotrebu vode. Na ovaj drugi način se reciklira i ponovo koristi voda za hlađenje separatora. Sve ovo, zajedno sa kontrolom režima brzog čišćenja na ventilima koja obezbeđuje efikasnu upotrebu vode tokom faze čišćenja, deo je nenadmašne ponude Alfa Laval-a.

„Naš portfolio je oblikovan najnovijim problemima i pokretačima koji utiču na pivarsku industriju, tako da sa svakim pivom rešavamo različite probleme i stvaramo razliku – i imamo znanje i stručnost da to razvijemo i poboljšamo kroz naše istraživanje i razvoj“, kaže Džon Kajl.

Ta stručnost se ne odnosi samo na vodu već i na energiju, gde Alfa Laval ponovo može da napravi ogroman uticaj. Alfa Laval ima partnerstva sa mnogim kompanijama koje su fokusirane na smanjenje energije, zeleni vodonik, dugotrajno skladištenje energije i slično, nudeći ogromne mogućnosti u pivarstvu, gde se mnogo energije proizvodi u okviru firme

„Otisak nekih lokacija pivara je sličan onima u malim gradovima“, kaže Džon Kajl. „Mi smo već u tom energetskom prostoru – i ja donosim deo ovog portfelja i nudim ga pivarama jer, u nekim slučajevima, nisu svesni ovog potencijala koji bi mogli da iskoriste.

„Mi to pokrećemo, a Alfa Laval je veoma dobro pozicionirana u mnogim oblastima kako bi zapravo omogućila nekim grupama pivara da postignu nultu emisiju, što ne bi mogle da urade same. Na nama je da vidimo gde će nas sve to odvesti, ali ja sam uzbuđen zbog postojanja raznih mogućnosti.”

 

Oznake

Sve
Beer glasses 640x360

        

Istaknuta industrija: Proizvodnja piva

blobid1.jpg

Bez obzira da li stvarate najveće brendove piva ili kreirate najnoviji stil zanatskog piva, Alfa Laval vam može pomoći da se razlikujete i proširite. Radi se o diferencijaciji, povezivanju sa potrošačima i njihovoj potrebi da konstantno isprobavaju „nove stvari“, ali i usvajanju novih sirovina i metoda, uz budno praćenje kvaliteta, cene i bezbednosti

Više informacija