Podrška svetske klase za povratak lokalnog heroja
Sa poreklom koje datira čak iz 1907. godine, Dixie Brewing Company ima dugu reputaciju legendarnog piva iz Nju Orleansa. Već decenijama njihov lager piva rashlađivao je generacije Nju Orleanaca u vrućoj klimi ovog grada na američkoj zalivskoj obali. Međutim, priča o pivari Dixie poprimila je dramatičan zaokret kada je prvobitna pivara jako oštećena usled uragana Katrina 2005. godine, što je rezultiralo zatvaranjem. Proizvodnja Dixie piva bila je iseljena van držve na neodređeni vremenski period do 2017. godine, kada su se ponovo našli pod lokalnim vlasništvom i kada su pokrenuti planovi za izgradnju moderne pivare u istočnoj strani grada. S ciljem podmlađivanja lokalnog brenda i izgradnje snažnog temelja za budući rast, kompanija je krenula u projektovanje objekta na osnovu najsavremenijih tehnologija. Alfa Laval bio je jedan od dobavljača koga je pivara Dixie rano uvela u proces projektovanja, a pivara je na kraju odlučila da uloži u širok spektar opreme Alfa Laval koji će se koristiti u njihovoj proizvodnoj liniji.
DATUM 2023-11-28Dixie Brewing Company, Nju Orleans, Luizijana, SAD
Fokus na kvalitet
„Naš cilj je bio da napravimo pivaru koja bi nam omogućila da proizvedemo onu količinu koja nam treba u kompaniji sa fokusom na naše lagere“, objašnjava Jim Birch, generalni direktor nove Dixie pivare. „Ali istovremeno smo želeli da ispred imamo maloprodajni prostor, sa malom pivarom za zanatsko pivo gde ćemo moći da pravimo nova piva.“
Najpoznatije Dixie pivo je 4,6% ABV premijum američko lager pivo. Ono, zajedno sa 91-kalorijskim super svetlim lager pivom, predstavlja većinu njihove proizvodnje. To znači da, kada je u pitanju kvalitet proizvoda, pivara ima malo mogućnosti za greške.
„U poređenju sa mnogim drugim pivarama za zanatsko pivo, radimo sa blažim i svetlijim pivom, gde ne možete sakriti arome“, kaže Stephen Borutta, operativni direktor pivare Dixie. „Morate biti pažljivi u svim svojim najboljim praksama: uzimanju kiseonika, pogađanju svih zadatih tačaka, parametrima kvaliteta tokom celog procesa. Kad ljudi uđu u supermarket ne vide mnogo zanatskog piva pa ako će rizikovati da isprobaju naš brend, moramo to uraditi kako treba. Zato moramo imati visokokvalitetnu opremu, s tim da naši ljudi rade što bolje kako bismo ispunili te standarde.“
Varenje premijum lager piva takođe znači da glavna konkurencija pivare Dixie dolazi od najvećih američkih brendova za industrijsko pivo, a ne od ostalih zanatskih piva. „Veliki igrači kontrolišu 91% udela na našem tržištu“, dodaje Birch. „Moramo biti savršeni, u protivnom veletrgovci će nam dati samo jednu šansu pre nego što odustanu od proizvoda. Kvalitet je za nas na prvom mestu.“
Odabir pravih tehnologija
Da bi bili sigurni da bi mogli da zadovolje takav visok nivo kvaliteta na pouzdan način, pivara Dixie je ocenila brojne dobavljače za sve vrste opreme potrebne za projektovanje pivare od samog početka. Nakon što je započela izgradnju odnosa sa Alfa Laval, pivara Dixie se ipak brzo odlučila da se osloni na njih za sve ključne tehnologije unutar područja hladnog bloka.
Dizajn nove pivare uključivao je Alfa Laval Flexitherm™ fleš pasterizator, Alfa Laval Aldox™ modul za odzračivanje vode, Alfa Laval Carboblend™ za mešanje i karbonizaciju i Alfa Laval Brew 250 hermetičku centrifugu za poliranje sa donjim punjenjem. Kako bi dodatno ograničio broj dobavljača koji su uključeni u projekat, pivara Dixie je takođe odlučila da koristi Alfa Laval za ostale labave komponente koje su joj potrebne za proizvodnju piva i u hladnom bloku, uključujući njihove pumpe, ventile i izmenjivače toplote.
Cela procesna linija bila je posebno projektovana kako bi se osiguralo da Dixie može na pouzdan način da postigne isti, dosledni kvalitet u svakoj flaši koju proizvede. Na primer, jedinica Flexitherm osigurava da postizanje tačne pasterizacije za svaku šaržu. „To je jedan deo opreme koji je prilično struktuiran tako da vam ne dozvoljava da radite bilo šta, ako to nije upravo ono što treba učiniti“, objašnjava Borutta. „To omogućava da pogodimo parametre kvaliteta koje treba da pogodimo, što je dobro. Uvek sve uradimo ispravno, u odgovarajućem redosledu, u pravom koraku.“
Bez opreme koju sada imamo, bilo bi nam veoma teško da ispunimo svoje ciljeve i uradimo ono što želimo da uradimo sa pivarom Dixie.“
- Stephen Borutta, operativni direktor pivare u Dixie Beer